maxnina.com

By Simona Dubravova - Monday, December 17, 2012

V poslednom čase sa zvyšuje počet e-shopov, ktoré ponúkajú veľké množstvo doplnkov, bižutérie, oblečenia. Rada by som vám predstavila azijský e-shop maxnina.com. Mnohé z vás ho určite poznajú, a ak nie, tak je tento článok určený pre vás. Maxnina.com ponúka široký výber bižutérie, doplnkov, oblečenia a dokonca aj lacné svadobné šaty. Čo sa šiat týka, nájdete tu aj večerné šaty ale aj koktailové šaty. Nájdete tu aj pánsku módu. Musím povedať, že sa mi tam páčilo skoro všetko. Ceny sú tiež celkom primerané a kvalita? Tá je myslím taká, ako ponúkajú aj ostatné eshopy ako napr. ebay, romwe, oasap... Blogerky si tieto internetové obchody chvália do nebies. A pretože ma zaujalo zopár kúskov, chcela by som od vás radu. Kedže maxnina.com ponúka šperky zadarmo, rozhodla som sa, že aj ja využijem túto akciu. Lenže, to by som nebola ja, keby som si vedela vybrať. Preto sa vás pýtam, čo z ponuky na obrázku vyššie si mám vybrať? Po prvom náhrdelníku túžim už dlho, ale ear cuff tiež nevypadá zle. Takže? Určite sa aj vy pozrite na stánky maxnina.com, myslím, že si vyberiete :) A ak sa zaregistrujete, dostanete zľavu 10% na prvú objednávku.

Tu je ešte zopár produktov, ktoré ma zaujali :-))
jaahhh

  • Share:

You Might Also Like

9 ideas

  1. ear cuff je hodně zajímavý:) ale nejvíc se mi líbí ten šperk vpravo nahoře

    ReplyDelete
  2. juů, to vypadá na skvělou stránku, mě se strašně líbí ty náhrdelníky!

    ReplyDelete
  3. ty dva na spodu jsem měla dostat, upřímě se na mě vykašlali a dva měsíce mi nic nepřišlo, hodně mě to zklamalo..

    ReplyDelete
  4. já bych si vybrala určitě ten poslední náramek :)

    ReplyDelete
  5. ahoj máš pekný blog, som nový čitatel
    A pozývam ta ku mne na giveaway:
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  6. určite sa tam mrknem, všetky vecičky vyzerajú skvele ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.