five things.

Sunday, December 02, 2012

Five things. 5 vecí, ktoré mám rada alebo ma v poslednom čase potešili. Myslím, že sa to bude objavovať častejšie. Ak by ste na niektoré chceli recenziu, kľudne napíšte. Ešte sa chcem ospravedlniť za malú neaktivitu, ale outfity sa mi moc nedarí fotiť, myslím, že netreba ani vravieť prečo. 

1.  už dávnejšie som ich našla v mamkinej šperkovnici, a hneď vznikla závislosť

2. mám ho dlhšie, ale neviem si bez neho predstaviť ani deň

3. najlepší šampón :-)

 4. tie od maybelline krásne voňajú a červený od cartrice milujem <3


5. v poslednej dobe dva najobľúbenejšie odtiene, stále ich striedam :-)

You Might Also Like

11 ideas

  1. šampon- súhlasím s tebou :)

    ReplyDelete
  2. telefon a lak v tělový barvě se mi moc líbí

    ReplyDelete
  3. stredné hodinky najkrajšie ♥♥
    úžasný laky tie posledné 2

    ReplyDelete
  4. ty hodinky jsou úplě nádherné!lak od miss sporty mám též)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. hodinky sú krásne :)
    hah aj ty závisláčiš na Pou-ovi? :DD

    ReplyDelete
  6. Všetky tie hodinky sú niečím vínimočné !
    Pekné ftoky :)

    jojaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ty troje hodinky zprava jsou nejkrásnější :)

    ReplyDelete
  8. Tie hodinky sú úžasné a so šampónom súhlasím! :)

    ReplyDelete
  9. hodinky sú skvelé:)A taký mobil by som si veeeeľmi priala:) je skvelý
    /kukni ku mne na blog ak chceš/

    ReplyDelete
  10. Mám rovnaký mobil ♥ Je proste najlepšíí! Nemenila by som :) Aj keď by mohol mať lepší foťák ;)

    ReplyDelete
  11. tie hodinky sú super! sa mi najviac páčia tiw v strede

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥