firmoo glasses

Tuesday, December 11, 2012

Veľmi som sa potešila, keď som si prečítala e-mail, kde mi eshop firmoo.com ponúkol spoluprácu. Moja prvá, vohóóó. Týmto sa chcem veľmi poďakovať a rada by som vám tento obchod predstavila.
Ako som už písala, Firmoo.com je eshop, ktorý vám ponúka veľký výber okuliarov. Vybrať si jedny, bolo veľmi ťažké. Nájdete tu dioptrické, nedioptricke a dokonca aj slnečné okuliare. Určite si každý nájde tie svoje vysnívané.



Doprava bola naozaj rýchla, okuliare som mala doma v priebehu 5 dní a dokonca mi ich doniesol kuriér priamo do školy. Čo sa komunikácie týka, bola bezproblémová.


Okuliare sú vyrobené z kvalitného materiálu a dostala som k nim dokonca puzdro, vrecúško, utierku a náhradné diely.


Teraz, pre vás Firmoo (firmoo.com) pripravil špeciálnu ponuku. Môžete tiež získať jedeny okuliare podľa vlastného výberu ZADARMO, pričom zaplatíte len poštovné. Dodanie je naozaj rýchle ! Kúpte sebe alebo svojím blízkym jedny ako darček trébars na blížiace sa Vianoce. Stačí kliknúť na  www.firmoo.com/free-glasses

You Might Also Like

16 ideas

  1. Super, myslím, že mám presne tie isté :D

    ReplyDelete
  2. Koľko stojí poštovné ? :)
    sú krásne!

    ReplyDelete
  3. To snad ne, zrovna dneska jsem taky sepsala článek o firmoo :D:D Taky jsem moc spokojená!

    ReplyDelete
  4. sú fajn!<3
    no najkrajší je ten tvoj kardigan!:)
    (budem rada ak sa pozreš aj na môj blog, a ak chceš poteší aj follow)

    ReplyDelete
  5. To je skvelé ! Ja som vyhrala giveaway, kde mám poukaz na 20 dolárov. Uvidím ešte ako to využijem.
    Ty máš dioptrické ?
    PS : U mňa na blogu je H&M giveaway. Budem rada, keď sa zapojíš. :))

    jojaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. outfit je skvelý a najväčšou perličkou sú tie okuliare ;) kt. ti mimochodom veľmi pristanú

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. vyzerajú úžasne! ja mám podobné ;)
    tá akcia je úžasná! koľko to poštovné vlastne stojí?o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. poštovné je okolo 24 dolárov, ale keď vezmeš do úvahy, že tam nájdeš aj okuliare za 30 dolárov, ešte aj ušetríš. A k tomu ti to doručí kuriér do max. 15 dní, takže sa nemusíš bať :)

      Delete
  8. You have great blog!
    Would you like to follow each other? :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Taky jsem si na firmoo.com vybrala brýle a na nic jsem si nemohla stěžovat:)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥