me and eleven.

Thursday, November 22, 2012

Dnes to bude trošku z iného súdka. Ocitla som sa na zozname vybratých blogov, ktoré majú pokračovať v tejto ankete. Týmto chcem poďakovať milej a krásnej Adelke. Princíp je jednoduchý a to prezradiť o sebe 11 faktov, odpovedať na 11 otázok od adele a položiť 11 otázok ďalším blogerkám. Jop, tak idem na to.

11 faktov o mne
» milujem New York a raz sa tam presťahujem
» v izbe mám poriadok, dokým neotvorím skriňu a nezačnem sa obliekať
» hnusia sa mi pavúci a hmyz
» neviem šetriť (ale že vôbec! )
» chodím na hotelovú akadémiu
» rada som v spoločnosti a spoznávam nových ludí
» smejem sa bez dôvodu
» mám úchylku na nákupne tašky (tie papierové) a vysačky z oblečenia - všetky tie šarapatiny si odkladám a zbytočne mi to zavadzia, ale...!
» mobil používam namiesto zrkadielka
» som strašný kazisvet
» vždy keď sa pozriem koľko je hodín hneď to zabudnem a musím sa pozrieť ešte raz



11 odpovedí
*Najobľúbenejšia pesnička?
» fú, ťažko povedať, ale pesnička, ktorá ma nikdy neomrzí Hadley - Perfect

*Vysnívané miesto, kam by si sa chcela pozrieť?
» rada by som navštívila jaskyňu Melissani v Kefalonii

*Máš nejaký vzor?
» vzor? ehm, vlastne áno! moju maminku

*Kto je tvoj hrdina?
» hrdinu zatiaľ nemám

*Robíš nejaký šport? Aký?
» momentálne nie, ale tancovala som, venovala som sa kajakovaniu a aj súťažnému behu

*Čo ťa rozosmeje?
» ja sa smejem stále, ale rozosmiať ma vie keď je niekto štastný - vtedy som štastná aj ja

*Obľúbený film?
» LOL, Hry o život ...

* Si hrdá, že si češka?
» som slovenka a áno som na to hrdá

* Leto alebo zima?
» jednoznačne leto, leto a ešte raz leto

*Čím chceš byť?
» chcem byť hlavne štastná, úspešná a chcem robiť to, o ma bude naplnať - čo to  bude, to ešte neviem

*Čo je pre teba najdôležitejšie?
» rodina, dôvera, priateľstvo a úprinmnosť
.....................................

11 otázok pre vás
1. Kde sa predstavuješ o 10 rokov?
2. Bez čoho by si nedokázala žiť?
3. Po čom najviac túžiš?
4. Obľúbená hračka z detstva?
5. Akú vlastnosť si na sebe ceníš?
6. Čo ti vyčarí úsmev na tvári?
7. Čo najšialenejšie si urobila?
8. Akú knihu máš najradšej?
9. Obľúbený citát?
10. Čo si ako prvé všimneš na chlapovi?
11. Máš nejaký vzor, niekoho kto ťa inšpiruje?

Tak, to je všetko. Teraz už viete o mne skoro všetko. A tu je 11 blogov:




You Might Also Like

4 ideas

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥