heatwave.

Wednesday, November 28, 2012

Založila som si tumblr. Neverila som, že tam plynú hodiny ako minúty. Ak tak, môžete ma follownúť TU, nájdete odkaz aj na ľavo v menu. Dnes sme po praxi zašli na kávičku a pokecali s babami. Už mi to chýbalo.






shoes - deichmann | shorts - diy (terranova) | sweater - ??? (secondhand) | kneesocks - gate

You Might Also Like

15 ideas

  1. tohle je super, barvy se mi strašně líbí :)

    ReplyDelete
  2. zbožňujem ked sú čierne silonky spolu s podkolienkami! zase raz super :)

    ReplyDelete
  3. na tumblr som sa hneď kukla, parádny ;)
    outfit je stráášne pekný ;)
    to stráášne mi pripomenulo reklamu je to stráášne zložité ;DD

    ReplyDelete
  4. Skvělý tumblr, jsem follower :) Budu ráda, když mě budeš také sledovat :)(styleinheart.tumblr.com)

    ReplyDelete
  5. je to skvělý, v těch kraťasech vyniknou tvoje pěkné dlouhé nohy! :)

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší! Krásně ti vyniknou ty tvoje dokonalý dlouhý nohy :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Nádhera :) Jak podkolenky, tak šortky, i svetr jsou super!

    ReplyDelete
  8. Krásko!*Moc ti to sluší, máš užasnejj svetr!<33*

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. máš krásne nohy :) a ten svetrík by som ti zobrala :)

    ReplyDelete
  10. moc pěkný.. :) ten svetr vypadá skvěle :) B.

    ReplyDelete
  11. Sluší! :-) A ten svetr je boží i ty boty! :-)
    Joo, taky bych chtěla teď mít čas jít s holkama na kafe..:(

    ReplyDelete
  12. Za ty Tvoje nohy bych Tě nejradši uškrtila :D
    Moc Ti to sluší a ty kraťásky ♥ miluji vínovou barvu!!

    ReplyDelete
  13. krásné! moc ti to sluší, ty kratasy jsou super!
    zúčastni se u mě giveaway o tričko podle vlastního výběru :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥