corine de farme.

Tuesday, November 20, 2012

Outfity je pridávať teraz skoro nemožné. Keď odchádzam zo školy už je skoro tma. Zajtra končím skôr, pokúsim sa teda nniečo nafotiť. Dnes som si pre vás ale pripravila recenziu. Keď mi došla moja pleťová voda Garnier, o ktorej som vám písala recenziu tu (aj keď som bola s ňou nadmieru spokojná, rada skúšam niečo nové), do oka mi padla kozmetika s názvom Corine de Farme

Najprv by som vám rada prestavila túto novú značku. Corine de Farme ponúka výrobky prírodnej pleťovej a telovej kozmetiky Francúzskeho výrobcu Sarbec. Výrobky sú z 95% až 99% z prírodných surovín. Neobsahujú žiadne parabeny, alkohol, farbiva a ani žiadne zložky ktoré by mohli vyvolať alergickú reakciu. Tieto výrobky sú kvalitné a trendové.


Ružová voda je vyrobená z 99% prírodných látok. Je jemná a je vhodná aj pre citlivá pleť. Zoženiete ju v drogérii (určite aj na internete), a jej cena sa pohybuje okolo 5€. Obsah balenia je 200ml.
........................................
Parfumácia je jemná a nevtieravá. 
.......................................
Po použití je pleť na dotyk jemnučká, čistá a nelepí sa. Žiadne začervenanie som nepocítila.

Túto ružovú pleťovú vodu odporúčam, hlavne pre to, že je to kvalitný a prírodný výrobok. Corine de Farme ponúka pleťovú kozmetiku na odličovanie ale aj na starostlivosť o pleť. 

Nemám žiadne výhrady, preto túto pleťovú vodu hodnotím piatimi čerešničkami z piatich :)
Body:
 (5/5)

You Might Also Like

4 ideas

  1. vypadá opravdu skvěle :)
    podívám se i u nás, jestli ji budou mít.. pochybuji ale

    ReplyDelete
  2. tuhle značku vůbec neznám, podívám se po ní u nás v drogeriích, děkuji za tip ;) vypadá opravdu dobře :)

    ReplyDelete
  3. o tejto značke počujem prvýkrát ;) voda vyzerá fajn ;)

    ReplyDelete
  4. Označila jsem tě v jedne anketě u mě na blogu, tak bych byla moc ráda kdyby jsi se zučastnila :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥