burgundy sweater.

By Simona Dubravova - Thursday, November 01, 2012

 Najedli sme sa v pizzérii Il Veliero a potom sme šli zapáliť sviečky na hroby. Chcela som, aby sme šli na cintorín v noci, keďže vtedy je to tam úžasné, ale mamka mala ešte nejaké povinnosti a večer by sme nestihli ... Po dlhom čase som vytiahla svetrík z Lindexu, ktorý visel na vešiaku pekne dlho. Dnes bola teda zima, ale nebojte, mala som ešte kabát. Ako ste dnes trávili deň vy?


sweater - lindex | scarf, earrings - gate | jeans - goodjeans |wedges - local shop

  • Share:

You Might Also Like

15 ideas

  1. aj my sme boli na hroboch :) večer by to bolo asi tiež krajšie ;)
    sveter je nádherný aj fotky ;)

    ReplyDelete
  2. krásny svetrík =) my dnes doma chillujeme, pozeráme filmy, na cintoríne sme boli včera okolo obeda...a tiež mám rada cintorín po tme, keď tam svieti milión tých sviečok

    ReplyDelete
  3. fotky jsi zajímavě upravila :) to prostředí se mi moc líbí

    ReplyDelete
  4. zaujímavo spravené fotky :) sveter je skvelý

    ReplyDelete

  5. krásny sveter :)
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Pekné fotky ! Pekne si to spravila ! :)

    ReplyDelete
  7. strašně se mi líbí to pozadí na fotkách.

    ReplyDelete
  8. Já se půjdu na hřbitov podívat zítra, až se setmí :) A sluší ti to, ale nelíbí se mi fotky, prostředí super, ale co jsi s nima dělala, že jsi tam jakoby dosazená?

    ReplyDelete
  9. Krásny celý outfit,krásny sveter,krásne fotky!

    ReplyDelete
  10. ten světr je krásnej, podobnej bych brala taky :))

    ReplyDelete
  11. ten svetr má strašně pěknou barvu :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.