bored november.

By Simona Dubravova - Friday, November 02, 2012

Tak rýchlo, ako sa sneh objavil, tak aj zmizol. A to ma teší. Jeseň som si obľúbila kvôli tým nádherným farbám a som rada, že aspoň zopár dní je relatívne pekné počasie a môžem sa kochať prírodou.


coat - gate | sweater - hm | leggings - ebay | shoes - local shop

  • Share:

You Might Also Like

13 ideas

  1. Legíny sú krásne :)
    A tebe to veľmi pristane! :)

    ReplyDelete
  2. zajímavé fotky!A moc ti to na nich sluší:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. u nás sa sneh ani neobjavil ;D
    legíny sú skvelé tak ako celý outfit :)

    ReplyDelete
  4. máš krásný blog, i ty jsi pěkná :)
    byla bych ráda, kdyby jsi se podívala i ke mě na blog, protože jsem nováček ve fashion blogu :D děkuju kdyžtak.

    ReplyDelete
  5. páči sa mi kabátik :)a jeseň mám tiež rada hlavne teda, keď hýri farbami a svieti slnko

    ReplyDelete
  6. krásný kabátek! :)
    sníh mě štve, ještě jsem si ani neužila podzim a už sněžilo! :D

    ReplyDelete
  7. vyzeráš ako vložená photoshopovo do fotky :D
    ale krásne fotky :)

    ReplyDelete
  8. Vyzeráš skvele! Páči sa mi tvoj kabátik :)

    ReplyDelete
  9. skvelo tie fotky upravuješ a legíny sú krásne
    p.s.:pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. krásne fotky, pristane ti to a veľmi! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.