Žilina shopping.

By Simona Dubravova - Saturday, October 13, 2012

Tri krát hurá. Konečne som našla wedges a k tomu ešte s kožušinkou. Som naozaj nadšená. Včerajší deň som si užila a ďakujem K. a L., že išli somnou. Okrem topánok som si kúpila ešte dva svetríky. Nedali sa mi poriadne odfotiť, takže preto len ten detail. Prstene na poslednej fotke síce nie sú zo Žiliny, ale spomínala som vám, že mi ich dala mamka. 






  • Share:

You Might Also Like

14 ideas

  1. Kde si bola nakupovať konkrétne? :)

    ReplyDelete
  2. Ten druhý svetr,odkud je,prosím? :)

    ReplyDelete
  3. svetre nemajú chybu topánky užasné a pazúriky naj

    ReplyDelete
  4. tie boty sú odkiaľ prosím? :)

    ReplyDelete
  5. Jéj :) Aj ja mám nové wedges ---> http://pajameysik.blogspot.sk/2012/10/waa.html
    pekné su :)

    ReplyDelete
  6. Skvělé věci sis pořídila. Botky vypadjí super.

    ReplyDelete
  7. skvělé boty, včera jsem si pořídila podobné a jsou to snad nejpohodlnější boty co mám :)

    ReplyDelete
  8. Krásné botičky :)) http://flying--life.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.