tip for breakfast.

Sunday, October 21, 2012

V posledných dňoch nebol nejak čas vyfotiť outfit a ja to tu nechcem nechať len tak, mám pre vás niečo iné.
Mám pre vás skvelý tip na skvelé raňajky. Vlastne, nemusia to byť len raňajky, ale ak dostanete chuť na niečo dobré. A hotové je to za 3 minútky. Dúfam, že sa vám takýto post bude páčiť :)
Budeme potrebobať: 2 kelímky bielej sladkej Activie (môže byť aj neochutená), 1 banán, zopár malín alebo iného ovocia podľa chuti, granko

1. Nakrjame si banán na kolieska.

2. Na spodok misky vložíme 4 kolieska banánu.

3. Zalejeme troškou jogurtu a znova poukladáme kolieska + iné ovocie na vrch. Takto môžme urobiť zopár vrstiev.

4. Poslednú vrstvu opäť zalejeme jogurtom a na vrch poukladáme ovocie a posypeme grankom :-)
 
K ovociu môžme pridať kľudne piškóty, oriešky atď. Záleží, čo vám chutí. 

You Might Also Like

9 ideas

  1. ňam ja to robím so smotanou a dám vanilkový cukor :))

    ReplyDelete
  2. post je skvelý a ja som hladná!!! :D

    ReplyDelete
  3. Mnáám, něco takovýho lehkýho bych si ted dala .)

    ReplyDelete
  4. mnam, to vypada vyborne :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Mňam, výborný nápad :°)

    ReplyDelete
  6. tak tohle vypadá velmi dobře:))!!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥