new elle.

Wednesday, October 31, 2012

Keď som ešte minulý týždeň išla zo školy domov, všimla som si nové ELLE s čierným psaníčkom. Samozrejme čierne sa mi až tak nepáčilo, tak si vravím že počkám. Keď som tam prišla neskôr, už ho nemali. A dokonca som sa dozvedela, že na Slovensku psaníčka ani nemali byť. Takže včera, keď som cestovala do Banskej Bystrice som si nakoniec kúpila ELLE s lakom od Rimmel. Teraz by mi nevadilo ani čierne psaníčko, ale nevadí. Farba laku sa mi páči, no neviem či ju niekedy využijem.
A ako sa vám páči toto číslo ELLE? :-)


You Might Also Like

4 ideas

  1. lak je krásny,psaníčka sem mali prísť až o niekoľko mesiacov nie? to ružové sa mi páči viac ako čierne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno mali, ale asi sa tam nejak ten jeden kus priplietol, pretože bol jediný :-)) aj mne sa páči viac ružové :-)

      Delete
  2. elle mám rada aj ten otieň vyzerá strašne lákavo

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥