moustache.

Tuesday, October 23, 2012

Keď som prišla domov, na stole ma čakali dva balíčky z ebay. V jednom boli legínky a v druhom moustache náhrdelník. Teším sa, teším. Aspoň niečo mi zlepšilo deň, kedže som ráno zaspala a do školy som prichádzala rovno zo zvonením. Hmm, aj mne sa to muselo už raz stať. Teším sa na budúci týždeň, už budú prázdniny. A v poslednom čase ma hnevá foťák, nejak mi nezaostruje. Možno to bude tou hmlou čo sa u nás drží celý deň. Bohužiaľ.



leggings, moustache necklace - EbaySlovakia | cardigan - h&m | bag - atmosphere

You Might Also Like

13 ideas

  1. náhrdelník je super!! :))

    ReplyDelete
  2. krásný outfit, a ten kardigan je super:)

    ReplyDelete
  3. obě věci jsou pěkné :)

    ReplyDelete
  4. Vybrala sis super věci :) Taky čekám balíčky z ebaye.

    ReplyDelete
  5. úžasné vecičky tie legíny by som si aj ja objednala ale nemám paypall

    ReplyDelete
  6. tie legíny sú skvelé,také dlhšie zháňam už :)

    ReplyDelete
  7. Super outfit a krásný svetřík :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥