love my wedges.

By Simona Dubravova - Monday, October 15, 2012

Pohodlnejšie topánky som asi nemala. A to ako fakt. Dobre, tie 3 km ráno peší do školy a 3 km zo školy, mi trošku dali zabrať, ale milujem moje wedgesky. A svetrík sa stal tiež mojím obľúbeným. Škoda len, že rifle na fotkách nevyniknú. Inak, dnes som sa mala fajn. Test z angličtiny síce nedopadol podľa mojích predstáv, ale keby som sa do toho včera pozrela, mohlo to dopadnúť inak.

 shoes, sweater - local shop in Žilina | jeans - cheapmonday | bag - atmosphere | necklace - ebay slovakia


  • Share:

You Might Also Like

11 ideas

  1. botky, kaťata aj svetřík se mi moc líbí :)!

    ReplyDelete
  2. veľmi pekný outfit. tak to s topkami poznám... prisahám, že pohodlnejšie som ešte v živote nevidela, nezažila a potom dlhšia trasa a začínam svoje slová prehodnocovať... ale vždy stoja za to a raz sa rozchodia tak, že hoc aj na maratón by som sa v nich vydala :)

    ReplyDelete
  3. úplne jednoduchý a bohovský outfit!! :)) cvočky aaaaach

    ReplyDelete
  4. Ty botky jsou fakt super :) A celý to působí skvěle :)

    ReplyDelete
  5. Boty i svetr vypadají fakt dost dobře a pohodlně, celkově skvělý outfit :)

    ReplyDelete
  6. Asi budu muset zavítat do Žiliny, když tam mají takový skvělý localshop!

    ReplyDelete
  7. hrozně ti to sluší! Přesně takovej svetr teď sháním, ale ne a ne ho najít:)
    http://weareyoung-anette.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.