it´s thursday.

By Simona Dubravova - Thursday, October 11, 2012

Štvrtok ubehol rýchlo, nedávno som písala že je koniec víkendu a o dva dni je tu zas. Strašne rýchlo to letí. Od posledného článku som nemala moc času, hlavne kvôli škole. Zajtra sa chystám do Žiliny, chcem si pozrieť hlavne wedges a nejaké svetríky. Včera mi mamka dala zopár starožitných hodiniek a prstene, jedny som mala dnes na sebe. Ostatné vám ukážem inokedy, možno v random alebo v outfite. Ak sa náhodou nudíte, určite si pozrite film LOL, ak ste ho samozrejme ešte nevideli. Je úžasný :-)






jeans - goodjeans | top - topshop | shoes - deichmann | blazer, clutch, watch - ???

  • Share:

You Might Also Like

12 ideas

  1. LOL je super! :) nemáš nové vlasy? Sluší ti to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. úplne najlepší film to je :) nie, nie nemám a ďakujem :-)))

      Delete
  2. veľmi pekný outfit. film LOL osm videla a je fakt dobrý, taký skutočný

    ReplyDelete
  3. vypadáš nádherně :) máš hrozně hezký tvar obočí ...máš to tak přirozeně? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ;-) áno, prirodzený :-)

      Delete
  4. Jé, tobě to sluší :) A hodinky jsou super! Ale anglicky jsou kdyžtak jenom watch, watches už jsou dvoje nebo vícery hodinky ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :-) ... to som si ani nevšimla, ďakujem za upozornenie

      Delete
  5. sluší ti to :) LOL je skvělý :D

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sekne! :) a já se přidávám k tvým pravidelným čtenářům

    ReplyDelete
  7. LOL je skvělý film :). tobě to moc sluší! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.