new in.

By Simona Dubravova - Friday, September 28, 2012

Z Vysokých Tatier som sa síce vrátila minulú sobotu, ale vôbec som nemala čas na to, aby som mohla niečo pridať. Veľmi sa mi tam páčilo, a určite sa tam chcem ešte niekedy vrátiť. Zažila som skvelý týždeň so skvelými ľudmi a získala som nové skúsenosti. Dnes mám pre vás new in post. Nie je toho veľa, ale nie je to ani všetko. Niektoré veci proste nie sú fotogenické.
blazer - h&m


 top - gate

 golden ring, feather earrings - gate | snake ring - ebay slovakia

 white scarf - gate | second - h&m

bag - atmosphere (secondhand)

 top - new look (secondhand)

body spray - avon | cleansing gel - dm

  • Share:

You Might Also Like

12 ideas

  1. Tílko s růžičkami se mi moc moc líbí! :)

    ReplyDelete
  2. moc pěkný věci! miluju body spray od avonu - používám granátové jablko a jsem s ním maximálně spokojená :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Krásne vecičky :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Pěkné věci jsi nakoupila :)

    ReplyDelete
  5. Krásné věci :). Taky jsem byla nakupovat.

    ReplyDelete
  6. kabátik oranžový je skvelý! :)

    ReplyDelete
  7. blazer je naprosto perfektní! nádherná barva

    ReplyDelete
  8. Nádherný kabátek, opravdu závidim. :D

    ReplyDelete
  9. Ten blazer je úžasnej! Hlavně ta barva je nádherná♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. všetko stoho by osm brala úžasné vecičky!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.