dream catcher.

By Simona Dubravova - Friday, September 07, 2012

Konečne piatok. Konečne sa ráno vyspím. Bola som si dokúpiť ešte zopár vecí do školy a nejaké farebné perá, dúfam, že ma to prinúti učiť sa. Zajtra ak bude čas, plánujem zájsť do second handu, pozrieť nejaké svetríky, hádam budem mať šťastie.





sweater - h&m | jeans - cubus | shoes - deichamann | necklace, bag - gate

  • Share:

You Might Also Like

17 ideas

  1. perfektní outfit :)...máš nádherný blog !!

    ReplyDelete
  2. krásné fotky, dream catcher jako řetízek jsem ještě neviděla- je skvělý!

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. krásný outfit poslední fotka je nejlepší!Moc ti to sluší!!:-)

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit!:)) Já nikdy v second handu nenajdu nic, co by se mi líbilo:((

    ReplyDelete
  5. Krásny outfit aj ten lapač snov :)

    ReplyDelete
  6. krasne to spolu cele vyzera :) potom sa nam pochval co si za vecicky nasla v sekaci :) ja milujem sekace :)

    ReplyDelete
  7. Moc krásný outfit:) já jsem si zase koupila zvyraznovače:Dtak snad mě to taky přinutí učit se a hlavně psát si zápisy,abych se měla z čeho učit:D

    ReplyDelete
  8. Ten svetřík je perfektní. ;)

    A Dovol mi tě pozvat na mou Giveaway ;)
    http://thelisbeth.blogspot.cz/2012/09/velka-podzimni-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. skvělý outfit!! ty kalhoty jsou vážně neskutečný:) a doufám, že jsi měla v sekáči štěstí:))

    ReplyDelete
  10. krásna! :)
    inaak, odpísala som ti na mail o tej giveaway
    strašne moc dakujem! :)

    ReplyDelete
  11. The whole outfit was made for you, gorgeous!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.