who says .

Wednesday, August 01, 2012

Celý tento nudný týždeň robím všeličo, len aby som sa nenudila. Dokonca som sa pustila do šitia. Vankúšikov. Veľmi veľa vankúšikov. A dokonca som sa prinútila k tomu, aby som si trošku prerobila poprehadzovala nábytok v izbe. Ešte kúpiť farbu (neviem sa rozhodnúť či zostať pri fialovej, alebo prejsť k jemnej béžovoškoricovej)a namaľovať steny. A večer keď som zaspávala, napadlo ma, že si na stenu nad posteľ nakreslím obrovský lapač snov. Teda, ak sa dostanem k maľovaniu stien. A posledná vec, s ktorou sa vám chcem pochváliť je, že už o týždeň budem mať nový mobil. Aký, vám ukážem niekedy v random. K outfitu nemám čo povedať, bolo to neplánované fotenie, takže nie som ani namaľovaná.

shorts - orsay (diy) / top, belt - gate / shoes - daichmann / bag - atmosphere

blbne mi foťák, neviem prečo, ale vždy mi to rozmaže tvár, čosi som nastavila a neviem to vrátiť späť :/

You Might Also Like

9 ideas

  1. NESKUTECNE MOC TI TO SLUSIII!
    BRALA BYCH HNED TVOJE KRATASY A TILKO!
    miluji ty vzory:)
    Moc povedeny outfit!

    ReplyDelete
  2. Pěkný outfit! :) Sluší ti to moc .)

    ReplyDelete
  3. krásny outfit, veľmi ti to pristane:)


    littlecurlykate.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. nádherný outfit,moc ti to sluší!:-)

    ReplyDelete
  5. moc hezké, jsi strašně krásná!
    zůčastni se mé sheinside giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. moc ti to sluší, jsi taková porcelánová panenka :)

    ReplyDelete
  7. pristane ti to a myslím, že aj fotky sú fajn nezdajú sa mi rozmazané :) pekný blog sledujem ťa:)

    ReplyDelete
  8. Já se ted taky dost často nudím:D Ach jo, někdy si řikám jestli není lepší ta škola:D Na těch fotkách ti to moc moc sluší, jsi krásná!:)

    ReplyDelete
  9. Ty si mi napísala taký krásny príspevok k tej Giveaway, že som sa v tom našla :) Máme dosť podobné ciele :))

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥