in love with mint.

Monday, August 27, 2012

Keď som tieto jeansy uvidela v secondhande na vešiaku, musela som ich mať. Som z nich neskutočne nadšená. Ráno sme sa a K. vybrali do mesta, ale nič také sme nenašli. Počasie ma milo prekvapilo, dúfam, že takto bude celý september.

jeans - cubus | sweater - lindex | shoes - atmosphere

You Might Also Like

24 ideas

  1. nádherný sveter, ale i celkový outfit:)

    na mojom blogu som ta ocenila v liebster blog award, dúfam, že ťa moje ocenenie poteší

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/liebster-blog-award_27.html

    ReplyDelete
  2. ten svetr je superskvělej! :)

    ReplyDelete
  3. krásný outfity, perfektní postava, moc se mi tu líbí :)

    ReplyDelete
  4. přesně nějaký takového tipu bych chtěla taky :D je supr :)

    ReplyDelete
  5. Hned na fotkách vidím,jak ten svetříček musí být krásně teploučký a hebký!
    A tak krásné džíny ze second handu mít,tak to je bomba! :)

    ReplyDelete
  6. Máš krásný styl :) tenhle outfit se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  7. To máš štěstí, že měli tvojí velikost. Co vím, tak holky si kalhoty ze sekáčů většinou stříhají na kraťasy, protože jsou volné nohavice nebo to prostě uplně nesedí:)

    Mně se teda strašně líbí ten svetřík:)

    ReplyDelete
  8. Mint je super, mám hodně podobné jeans ze Zary :)) A ten sveřík je úžasný!
    Tvůj blog je super, začínám sledovat! :)
    saras-island.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Krásná kombinace:) Zbožňuji mint kalhoty:) Tvůj blog jsem doporučila/ocenila dál, je úžasný!:)

    ReplyDelete
  10. Moc ti to sluší! Ano, ty džíny jsou perfektní, proč nemůžou mít takové kousky u nás?!! :/ :D

    ReplyDelete
  11. Strašne sa mi páči ten sveter :)

    ReplyDelete
  12. ty kalhoty jsou perfektní:) mint je i jedna z mých oblíbených:))

    ReplyDelete
  13. Perfektný outfit! Len by som namiesto čiernych topánok zvolila biele.

    ReplyDelete
  14. Zajímavé :) ikdyž já jsem stále věrná obyčejným modrým... nebo bílým a šedým. Ale ten tvůj výraz v očí je super, dokáže člověka tak nějak upoutat :D

    ReplyDelete
  15. Opravdu krásný svetřík :) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. sveter je to najlepsie, co som v poslednych dnoch videla!!!! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥