floral of course.

Sunday, August 26, 2012

Outfit zo včera. Vzala som si na sebe kvietkovanú šortkosukňu z ebay a biele tielko. Jednoduché a kvietkované. Áno, tak to mám ja rada. Už len týždeň a vraciame sa do školy. Tešíte sa?





top - bik bok | shorts - ebay | shoes, bag - atmosphere

You Might Also Like

14 ideas

  1. Naozaj veľmi pekná kombinácia :) Vyzeráš úžasne :)

    ReplyDelete
  2. Nádherný outfit! :) Kalhotová sukně je boží!

    ReplyDelete
  3. Miluju takové outfity :) ty opravdu nic nezkazí.
    A moc ti sluší!

    ReplyDelete
  4. Och aka si peknaa :)
    Vdaka ze si komentovala moj blog, som rada ze som ta tak mohla.najst ;)
    Urcite sa stanem novym sledovatelom bloguu! :)

    ReplyDelete
  5. Nádherný outfit! :) Ta květovaná kalhotová sukně je úžasná :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. ta kalhotová sukně je fantastická:)

    ReplyDelete
  7. tie šortky sú parádne:)

    ReplyDelete
  8. krásny outfit ako stvorený na posledné horúce dni :) a školu radšej nespomínaj :D už teraz sa desím ako sa budem spamätávať z ranného vstávania

    ReplyDelete
  9. Ach! Toužim po tvých nohách! :)

    ReplyDelete
  10. ahoj, zvu Tě na svou giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥