black jeans.

By Simona Dubravova - Monday, August 13, 2012

 Boli sme s M. pozrieť v obchodoch a pripadám si ako chorá shopaholicka. Ešte že som omylom zobrala maminu kartu, inak by som to tam celé vykúpila. Ráno mi prišiel môj nový mobilík, ukážem vám ho neskôr v random poste. Na celý týždeň idem k sestre, už sa neviem dočkať. Užite si deň.





headband : ??? | t-shirt: gate | shoes: atmosphere | jeans - local shop

  • Share:

You Might Also Like

14 ideas

  1. Moc ti to sluší!!! U sestry si to užij:)

    ReplyDelete
  2. Máš skvělý tričko, líbí se mi!

    ReplyDelete
  3. Vydařený outfit! :) A jestli dovolíš - jsi v něm strašně roztomilá!

    ReplyDelete
  4. Krásné:) Sluší ti to;)

    ReplyDelete
  5. pěkný outfit :))
    moc ti to sluší^^

    ReplyDelete
  6. Pěkný outfit, hlavně to tričko je úžasný! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Čierne gate sú to najlepšie pre mňa :)) Môžu sa zladiť s hocičím a vyzerá to super. Fakt krásny outfit :))

    ReplyDelete
  8. veľmi ti to tu pristane,to tričko a čelenka sú skvelé :)

    ReplyDelete
  9. Černý kalhoty se hodí ke všemu a jsou super:) Sluší ti to:))

    ReplyDelete
  10. krásné fotky, sluší ti to :))

    ReplyDelete
  11. Tobě to zase tak šíleně sluší :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.