big random.

Wednesday, August 29, 2012

Už len 5 dní a ideme do školy. Wow, utieklo to strašne rýchlo. Ale môžem povedať, že toto boli najlepšie prázdniny vôbec. Ako ste ich prežili vy, tešíte sa do školy? Mám tu pre vás post s veľa veľa random fotkami, ktoré sa mi nazbierali vo foťáku. Užite si to fajn počasie.



 cvičím na sňúru

 vyrábam náramky priatelstva

 najlepšia ovsená kaša





 fotím oblohu

 vyrábam ruže z fima :)


 nový miláčik♥





 sales ♥





 zásobujem sa novými jeansami 


You Might Also Like

36 ideas

  1. skvelý random. Rifle sú parádne:) čím fotíš?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) obyčajným samsung pl210

      Delete
  2. oh, svisle pruhované džíny sháním už hrozně dlouho! :)
    hezký fotky!

    ReplyDelete
  3. Hezký :) Pomalu začínám panikařit. Vážně už je to jen 5 dní? :(

    ReplyDelete
  4. Víš, že v těch pasových kraťasech máš velice dobrý zadek?:P

    ReplyDelete
  5. Krásný random. Moc se ti ty fotky povedly. Taky mám dneska random, ale o dost menčí :D

    ReplyDelete
  6. Zelené nehtíky jsou parádní a na fotce před Billou ti to moc sluší! :)

    ReplyDelete
  7. Krásné fotečky si udělala! Máš krásnou Korelu ( snad je to správně )!
    A takové krásné džíny by se mi taky hodily! :)

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky :) Ty nehtíky zeleno-žlutý jsou krásný :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Do školy se mi vůbec nechce :/ A těch ovesných kaší jsem doma měla donedávna asi 10, ale každý den jsem si je dělala na snídani, jsou super :)

    ReplyDelete
  10. perfektní random post! miluju tyto posty:) máš pravdu, prázdniny strašně rychle utekly a budou mi sakramentsky chybět..

    ReplyDelete
  11. Ta první fotka je nádherná! :)

    ReplyDelete
  12. Krásne fotky :)) Možem sa opýtať, aký je to typ mobilu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsung galaxy y pro ;-) a ďakujem

      Delete
  13. Ta první fotka mi úplně připomněla ty ,co obdivuju na whi :) Jop, taky potřebuju nové jeany ..

    ReplyDelete
  14. Skvělé fotky! Hlavně ta první :) To tričko a kraťasy vypadají prostě parádně!
    saras-island.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. fu, krásné fotky!!:) jsou opravdu moc pěkné ))
    do školy se těším, protože jdu do prváku,ale na učení se netěším! :D

    http://surprising-bitch.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. skvělý fotky, ty seš skvělá!

    ReplyDelete
  17. táto čokoládová a malinová ovsená kaša je naozaj to naj! :) k maline keď si pridám ešte trochu horkého kakaa tak je to perfektná pochúťka na ráno

    ReplyDelete
  18. tá malinová mi chutí poriadne :D jé Mirage,ty si zo Žiliny?či?

    ReplyDelete
  19. prvá fotka jak z we<3it !!<33

    ReplyDelete
  20. Ty fotky jsou vazně povedené!krásný článek:)

    ReplyDelete
  21. Fotky jsou opravdu úžasné, líbí se mi, jak jsi to vše krásně nafotila. Závidím ti, že jsi měla super prázdniny, pro mě jsou ty letošní zapomenutelné.

    ReplyDelete
  22. Do školy se hrozně těšim. Jinak taky dělám růže z fima a pletu náramky. ;)

    ReplyDelete
  23. smekám, úžasné fotky :-))

    ReplyDelete
  24. máš opravdu krásné fotky:) jinak pro mně jsou tohle také nejlepší prázdniny, poznala jsem úžasné nové lidi :))

    ReplyDelete
  25. oooo preco neprispievas castejsie? strasne sa mi paci tvoj blog :)

    ps. dakujem za komentar u mna na blogu :)

    ReplyDelete
  26. těch džínsů, to je něco pro mě.) jinak krásný fotky.. a já si prázdniny užiju vždycky!

    ReplyDelete
  27. bááječné! hrozně se mi líbí ty fotky, hlavně ta první, pak kočičkáá, džíny,...
    jo a víš co? máš nejúžasnější nehty! :))
    pusu J.

    ReplyDelete
  28. asi najlepší random čo som videla! :)
    mala som rovnakého papagája, korelu :) Charliehho
    bohužiaľ pred 3 rokmi uletel :/

    ReplyDelete
  29. kde si vzal svoje Jean šortky v prvom obrázku. ďakujem. Váš krásny.

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥