rain.

Wednesday, July 04, 2012

Chcela som dážď, ale beriem späť. Dnes som zmokla ako nikdy. Veci môžem žmýkať. Boli sme v meste,  pri zubárovi, na dreni, na nanuku a v drogérii. Cestou domov sme boli mokré ako kurčatá, ofrskali nás všetky okoloidúce autá a čerešničkou na torte bolo, že sme sa zasekli vo výťahu. Ale zase priznávam, že sme sa nasmiali strašne moc. Fotky sú tmavé a nekvalitné, akurát začalo pršať, takže si to prosím nevšímajte. Prišli mi dve veci z wishlistu, ktoré som si objednávala - make-up Revlon a kabuki štetec a čakám ešte na kvietkové kraťasy. Áno, milujem kvetinovú potlač. Ak chete  recenziu na make-up, napíšte do komentárov.
skirt, shirt - gate / shoes - deichmann / bag - tally weijl

You Might Also Like

15 ideas

  1. TAKOVÁ POSTAVA !!!! ACH!:) a hezký outfit:)

    ReplyDelete
  2. Krásnou sukni máš a celý outfit je nádherný :) Moc ti to sluší a recenzi určitě udělej na ten make-up :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Si krásne oblečená (: a presne nad touto kabelkou som uvažovala! (:

    ReplyDelete
  4. upřímně ti musím napsat, že jseš nejhezčí A STRAŠNĚ MOC TI TO SLUŠÍ! Hned bych takový outfit taky brala!

    ReplyDelete
  5. Na tuto sukni jsem zrovna včera při nákupech koukala :). Je naprosto úžasná:). Bohužel mi ale tyhle balonkové nesluší :(. Každopádně tobě sluší!
    Btw. přidám si tě do oblíbených stránek ;). Občas narazím na tvůj blog a vždycky se mi tvoje outfity hrozně líbí :).

    ReplyDelete
  6. Taky krasny outfit! Sukna je bomba a uplne super si to doladila tou košelou :)

    ReplyDelete
  7. Nádhera :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. recenzi určitě přidej:)

    ReplyDelete
  9. strašně ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  10. Krásná sukně a drdol ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  11. :O krasnee moc!
    máš hezký blog:))
    http://mix-cherry.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Wau krásnáá :)))
    miluju tvůj blog :)))

    ReplyDelete
  13. Ta sukně je krásná :)
    A Tobě to vážně moc sluší!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥