denim vestee.

Tuesday, July 03, 2012

Keď som uvidela tieto už-nie-šaty, vedela som, čo s nimi urobím. Doma som odstrihla vrchnú časť a tamtadá, je z nich sukňa. Džínsovú vestičku som si tiež skrátila o hodný kus, a páči sa mi to. V týchto horúčavách sa nedá ani inak obliecť ako sukňa, šaty alebo kraťasy. Pomaly ale isto si prajem, aby sa trošililinku ochladilo. Víkend som si užila a teším sa na ďalšie super akcie, ktoré sa chystajú v najbližšej dobe. Neviem čím to je, na fotkách vypadám nejaká malinká, asi zlý uhol. No nič, užite si zvyšok dňa.
skirt - diy (rare) / denim vestee - diy (???) / shoes - deichmann / accessories - gate

You Might Also Like

15 ideas

  1. to vypadá skvěle! jsi šikula:)

    ReplyDelete
  2. jé to je krásný :)
    zůčastnila ses giveaway ? http://ilovefashion-lea.blogspot.cz/2012/06/sunglasses-giveaway.html
    :))

    ReplyDelete
  3. krásne si to urobila :)
    si sympatická milá baba :)

    ReplyDelete
  4. Jsi šikovná :) Ta sukně vypadá skvěle♥ Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  5. Wau tak to si šikovná :))
    strašně ti to sluší :))

    ReplyDelete
  6. máš fakt krásný styl oblékání:) moc ti to sluší a ta sukně je fakt krásná:)

    ReplyDelete
  7. Krásná sukně :) Jsi šikula :))

    ReplyDelete
  8. WOW! To je naprosto bezkonkurenční! WOW!
    Jsi hrozně šikovná! :))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Strašně moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  10. Very Inspiring dear,♥ Good Job

    If you have a minute, please check out my blog and follow me if you haven't yet. I'll appreciate it so much! Thanks!


    Blow A Rainbow

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥