CIEN jemné čistiace mlieko & jemný čistiaci gél

By Simona Dubravova - Wednesday, July 25, 2012

 Už dávnejšie som Vám sľúbila recenziu na tieto dva produkty z Lidl. Neviem prečo, ale vždy keď sa povie poľská kozmetika, mnohých to odradí od kúpi. Ja tiež patrím medzi takých ľudí. Ale už som si čítala zopár recenzií na niektoré produkty od značky Cien, tak som si povedala, že to teda vyskúšam. Cena bola naozaj nízka. Teraz si presne nepamätám, ale myslím, že mliečko stálo 1,59 € a gél 1,29 €. Vážne neviem presne, ale viac ako 2 € určite nie.


  • CIEN Jemné čiastiace mlieko: Mlieko je určené na celú tvár, vrátané očí. Oči vôbec nedráždi, nevytvára mastný povlak, no dobre čistí make-up. Je naozaj jemný. Vôňa je trošku výraznejšia, niekedy mi vadí, niekedy nie. Záleží od nálady. Noazaj ma prekvapil výsledok, ktorý som za tú cenu nečakala. Takže určite odporúčam.
Body:
(4/5)

  • CIEN jemný čistiaci gél: Čistiaci gél je určený pre normálnu/zmiešanú pokožku, no používam ho aj ja so suchou pokožkou. Používam ho len pri večernom odličovaní, no môže sa používať denne ráno aj večer. Predtým som nepoužívala žiaden gél ani nič podobné, a ani teraz nevidím nejaké veľkú zmenu, možno len, že sa mi neobjavuje toľko vyrážok a keď sa odličujem, mám istotu, že všetky nečistoty dám z pleti dole. Hodnotím ho dosť kladne, aj keď ho nemám s čím porovnať.
Body:
(4/5)


  • Share:

You Might Also Like

3 ideas

  1. Skvelá recenzia!<33 asi si niečo z cien kozmetiky zaobstarám, lebo som na ňu čítala chvály už na viacerých blogoch:)

    ReplyDelete
  2. pěkná recenze! vypadá to parádně ;)

    ReplyDelete
  3. Od Cien mám šampón a kondicionér a nemůžu si je vynachválit. Za tu cenu je to něco neuvěřitelného. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.