Somewhere far away.

Wednesday, June 27, 2012

Počasie sa konečne umúdrilo a zasvietilo aj slniečko. Dnes som školu skončila o pol desiatej a zajtra voľno takže parádička. Už len v piatok po vysvedčenie a bude veľký chill. Myslím, že prvý ročník na strednej som zvládla a som na seba pyšná. Objednala som si kvetinové šortky a make-up z wishlistu ako odmenu. Vždy si nájdem niečo, za čo sa môžem odmeniť. To by som nebola ja, samozrejme. Cez víkend sa chystáme niekedy k vode, hlásia 35 stupňov, tak dúfam, že voda bude príjemná. Na fotkách prosím ospravedlnte moje oči, svietilo mi slnko. 
lace top - gate, shorts, necklace - diy, shoes - atmosphere
+ BONUS PHOTO:
Natočili sme aj video, v najbližšom čase sa ho chystám zostrihať a upravaviť. Chceli by ste ho? či to má vôbec cenu.

You Might Also Like

14 ideas

  1. máš super šortky! a ta pbonusovka je moc hezká:)

    ReplyDelete
  2. Teď jsem měla konečně čas projet celý tvůj blog, je krásný=follow<3!

    ReplyDelete
  3. moc ti to sekne a máš krásný uzasne rovny nohy, zavidim

    ReplyDelete
  4. Chci tvoji postavu, a jses krasne oblecena!*

    souvenirspourtoujours.blogspot.com

    x

    ReplyDelete
  5. Strašně ti to sluší si nádherná :))


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. hezkéé, máš super postavu =))

    ReplyDelete
  7. Veľmi ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  8. dej mi tvojí barvu vlasů!:D
    jsi super :) a sleduju.
    http://ilovefashion-lea.blogspot.cz/2012/06/sunglasses-giveaway.html
    Můžeš vyhrát giveaway o brýle :)

    ReplyDelete
  9. Úžasné, jednoduché a šortky tomu dávejí šmrnc. A ty jsi krásná a šikovná :)

    ReplyDelete
  10. Jeej, krásne fotky! Vydarený post, veľmi sa mi páči. Užite si ten víkend ;)
    Simona

    ReplyDelete
  11. Páni, máš skvělou postavu! Závidím :)

    ReplyDelete
  12. Hezké fotky :) jinak super šortky!

    ReplyDelete
  13. Krásné kraťasy! :) ta ocvočkovaná přední kapsa je super!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥