Floral shirt.

Friday, June 29, 2012

Na tento deň som sa tešila a keď ho už máme skoro za sebou, vôbec ani nevnímam že dnes, teda zajtra začínajú prázdniny. Nepojala som to nejak slávnostne, vôbec som to tak necítila, preto ten outfit. Skončili sme dosť rýchlo, nebolo to ako na základnej, proste bolo to také suché by som povedala. Neskôr sme si šli sadnúť do kaviarne a potom domov. Cítim sa nejak unavene, takže neviem či sa dnes večer pôjde "pariť", aj keď som chcela prázdniny začať nejak poriadne. No nič sa nedá robiť. Ako ste sa mali vy?

+ BONUS P. (akože vôbec netuším ako toto vzniklo, ale musela som to tu dať :) K. mi povedala, že to vyzerá ako Barbie :D)
ospravedlňujem sa za kvalitu niektorých fotiek :)
shirt - atmosphere, shorts - orsay, shoes - deichmann, belt - gate


You Might Also Like

12 ideas

  1. Super outfit!!:), máš úžasný blog, jakto, že jsem na tebe přišla až teď?:/

    ReplyDelete
  2. cítím se úplně stejně jako ty :) chce se mi neuvěřitelně spát a mám taky takový pocit že prázdniny vlastně ani nezačaly ! Je to zvláštní :) a samozřejmě moc pěkné fotky a outfit :) !

    ReplyDelete
  3. Krásko!*Dokonalý fotky!Ta košile je nádherná!)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. máš úžasné botyy!:) a chci mít tvoje chudé nohy:O

    ReplyDelete
  5. Wau strašně ti to sluší no prostě DOKONALÁ :)))

    ReplyDelete
  6. Krásna košielka, skvelý outfit ♥ :)

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. wow! jsi krásná! Zařazuji tě do mých inspirací a jsem tedy novým followerem :)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    zvu k sobě ;)

    a jak to máme my? no... rozdání vysvědčení a pak hospůdka se spolužákama :) každoročně stejné a každoročně zábavné :)

    ReplyDelete
  9. máš fakt nádhernou postvu, tiše závidím :(:D

    ReplyDelete
  10. Nádherný outfit :) Krásnou košili máš♥

    http://www.sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Krásné, hrozně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥