I hid my feeling behind a smile.

By Simona Dubravova - Sunday, May 06, 2012


 Dlho som nič neprídavala a dlho som sa ani neozvala. Viem. No teraz som tu a budem sa snažiť to napraviť. Mám nový foťák a hlavne veľa nadšenia pre tento blog :) Juchúú, tešte sa.

Tento outfit som mala dnes na sebe a bolo mi v ňom príjemne. Počasie u nás nie je nejak extra pekné. Bohužial, žiadne normálne fotky nie sú, nejak nevyšli. Ale zhruba vidno, čo som mala na sebe. Tento úžasný krajkovaný top som našla v second hande za pár centov (!!!) - neuveritelné že? Nabudúce sa posnažím o trošku kvalitnejšie fotky :D Tak sa zatiaľ s vami lúčim, xo Cherry

jeans: topshop, top: ???, bolero: F&F, heels: deichmann




  • Share:

You Might Also Like

2 ideas

  1. Sluší ti to, líbí se mi hlavně botky:)
    první fotka je nádherná

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.