rok 2017 v skratke.

By Simona Dubravova - pondelok, januára 01, 2018

Ahojte moji milí! Zo srdca vám prajem všetko len to najkrajšie do nového roka, nech je pre vás úspešný a plný prekvapení. Rok 2017 bol nádherný, čarovný, plný zmien, šťastia a radosti. Bol to rok, ktorý mi do života priniesol ľudí, za ktorých som nesmierne vďačná, ľudí, ktorí mi ukázali aká nechcem byť a ľudí, ktorí ma niečo naučili. Bol to rok, ktorý mi ukázal, že všetko nemôže byť dokonalé a také, aké chcem. Ale všetko je presne tak, ako má byť.

Vám, mojím čitateľom, ďakujem predovšetkým za vašu podporu, ktorú si neskutočne vážim, som nesmierne vďačná za všetky spolupráce, ktorých som mohla byť súčasťou a v neposlednom rade aj za všetky akcie, na ktorých som sa mohla vďaka blogu zúčastniť. 

Dnešný článok bude malým zhrnutím uplynulého roka. Vybrala som fotky, ktoré sú pre mňa niečim výnimočné a sú pre mňa peknou spomienkou na dané chvíle. 
rok 2017 v skratke
JANUÁR - Január bol pre mňa zlomový, pretože som sa rozhodla, že definitívne skončím školu, resp. odbor ktorý ma nebaví. Nevedela som, či robím dobre, ale načo zotrvavávať niekde, kde už od začiatku viem, že to nie je nič pre mňa. A urobila som dobre.
FEBRUÁR - Z môjho cestovateľského wislistu som si mohla vyškrtnúť Miláno. Strávili sme tu krásnych pár dní, plných dobrodružstva (a to doslova!)
MAREC - Rozhodla som sa striktne zdravo stravovať. A viete čo? Teraz jem čo mi chutí, dávam si pozor len na veľkosť porcie a nikdy som sa necítila lepšie. Zdravá strava je fajn, ale pre mňa z dlhodobého hľadiska asi nemožná, pretože jedlo milujem.
APRÍL - Apríl bol celkom crazy, a s tým sa mi spája jedna neplánovaná túra, ktorú som vyšliapala v poltopánkach. Ten pocit, že som to zvládla bol skvelý, no už nikdy viac prosím.


rok 2017 v skratke
MÁJ - Zhodou náhod som sa ocitla na autosalóne a doteraz na to spomínam s úsmevom. Týždeň plný zábavy, zážitkov a nových ľudí.
JÚN - Jún bol mesiacom, kedy sa začal maratón výletov do rôznych kútov Slovenska. Na fotke je napríklad Bobria hrázda v malebnej záhorskej obci Kuchyňa, to bola nádhera!
JÚL - Výlety s mojím drahým pokračovali, zašli sme aj do môjho obľúbeného Krakowa, ktorý ma nikdy neprestane baviť.
AUGUST - Pod Kráľovou hoľou leží krásny kamenný most - Chmarošský viadukt, ktorý je považovaný za najkrajšiu a najznámejšiu pamiatku na Slovensku. A ja môžem len súhlasiť.


rok 2017 v skratke
SEPTEMBER - Spontánne nápady sú vždy najlepšie. Výlet do Benátok bol jeden z nich. Na blogu nájdete aj článok - Venezia.
OKTÓBER - Za takú najkrajšiu spomienku z októobra považujem veľmi príjemnú a vydarenú akciu s Gosh Copenhagen, článok taktiež nájdete tu - Novinky GOSH a GOSH NOVINKY 2017.
NOVEMBER - Nechali sme sa nahavoriť na divadelné predstavenie Dorian Gray a dobre sme urobili! Tento rok divadlo navštívime určite častejšie.
DECEMBER - Decembrové dni sme už len oddychovali a jedli, užívali si vianočnú atmosféru a venovali sa sebe a rodine. Začiatkom decmebra som znova zmenila učes a zverila sa do rúk šikovného kaderníka Antona Kuruca, ktorý naozaj vie, čo robí. Moja dôvera voči kaderníkom je teda záchranená,haha!


Aký bol váš rok? Čo vás v tomto roku potešilo, motivovalo? A ako ste si užili Silvester?
Všetky fotky z dnešného príspevku nájdete a jna mojom instagrame @s.dubravova

  • Share:

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Tvoj rok bol naozaj plný zážitkov a poznávaní nových vecí! Krásny a stručný článok, ktorý poteší <3 Ja Ti prajem všetko len to najlepšie do Nového roka. Aby si bola stále usmievavá a plná pozitívnej a dobrej nálady! Nech sa Ti len a len darí <3
    WITHGREYWOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké fotky, mám ráda taková shnutí. Já jsem se tento rok naučila nenakupovat blbosti a zároveň třídit a posílat dál věci, které mi doma jen zabírají místo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké fotky a super sepsané shrnutí za rok 2017 :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou krásné vzpomínky a rok jsi měla moc hezký :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, také jsi toho stihla hodně :) Udělala jsi důležité rozhodnutí :) Jsem ráda, že sis rok užila :)♥♥♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super jednoduše sepsané! Děsně mě takové články, ale i instastories ve stylu tbt 2017 baví.
    Boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny rok! Miláno, Benátky tak to už áno <3 páči sa mi, že si sa motala aj po našom krásnom Slovensku.

    Prajem krásny štart do Nového roku <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. môj rok bol na jednej strane najťažší v živote a na druhej strane som toho zažila asi najviac v živote :D

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šmankote, Ty máš tak nádherný blog :-)! Je úžasný, překrásný článek a fotky jsou bombastické. Těším se na články v novém roce! Všechno nejlepší!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Môj rok 2017 bol tiež celkom zaujímavý, keď sa v pamäti vrátim späť. Na začiatku roka som začala pracovať v novej práci, zaobstarali sme si nové autíčko, naučila som sa lepšie šoferovať, kúpili sme si psíka, ktorý nám vždy robí radosť a prvý raz sme s priateľom v podstate vychovávali psíka. Boli sme na výlete u brata v ČR cez leto, a v septembri som odišla z práce a v oktobri začala pracovať už v ČR. Posledné dva mesiace bolo pre mňa všetko nové a aj náročné, keďže som to tu musela vydržať bez priateľa, no o to krajšie boli Vianoce doma a návrat sem už aj s ním. :-) Som teda fakt zvedavá, čo prinesie rok 2018, pretože mám pocit, že každý rok si pre nás chystá stále väčšie prekvapenia a hlavne zmeny, o ktorých by sa mi ani nesvnívalo. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx