zaful autumn wishlist

By Simona Dubravova - utorok, októbra 17, 2017

Ani si nepamätám, kedy som si naposledy vytvorila wishlist. A tak to aj dopadlo. Opäť sa mi potvrdilo, že je lepšie mať urobený zoznam vecí, ktoré do jesenného šatníka potrebujem a nie nakupovať len tak bezhlavo. Tentokrát som sa rozhodla pre ZAFUL, ktorý absolútne splnil moje požiadavky a na jednom mieste som našla všetko, čo potrebujem. 

Sama tomu až tak neverím, ale tentorát tu nemám ani jednu (!!!) čiernu vec - topánky nerátam. Dokonca tu nie sú ani typické vzory pre jeseň a prevláda jemne ružová farba. No verili by ste tomu? Kvôli prehľadnosti som sa rozhodla to rozdeliť takto pekne na 3 časti. Tak poďme na to!

I am not sure, when I have created the last wishlist. Once again I have realized, that the best thing I can do is to set up the list of things, that I want to buy. My choice was ZAFUL, because of the wide selection of clothing. I have found everything what I have looked for at one place. 

I cannot believe, that there is no black item in wishlist, in addition to boots. You also can not find a typical autumn patterns here and the dominant color is - as you can see - baby pink. It is even possible, haha? 

zaful autumn wishlist





zaful autumn wishlist

zaful autumn wishlist

Tiež si vytvárate wishlisty, alebo nakupujete to, čo sa vám v daný moment zapáči? Čo pviete na môj výber jesenných kúskov?

  • Share:

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Tak s většinou věcí se taky ztotožňuju. Jsou boží. Hlavně kabátky a bundičky. Růžovou koženku mám - z F&F a mám ji úplně nejraději. Ještě bych potřebovala žlutou a červenou! Ale pořizovat si ji budu asi až na jaře, teď bych ji už moc nevynosila.
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This bag is everything! OMG, I love it!
    xoxo, Colli
    beautyblog tobeyoutiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá ružová bundička a zelená košela, woow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ružová bundička a modrý kabát sú úplne dokonalé! :O :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na stránke zaful som nebola dosť dlho, ale myslím, že v najbližšen dobe sa tam pozriem :) krásny wishlist

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love all these items and love also your blog, I'll be happy if we start to follow each other!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta růžová semišová bundička se mi líbí asi nejvíc :3

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne koláže. Sem tam tiež robím wishlisty, ale nakupujem aj keď mi niečo padne do oka. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten sivý svetrík s ružami je úžasný :) Inak moje nákupy sú väčšinou spontánne, beriem to, čo sa mi v daný moment zapáči a cítim sa v tom dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líbí se mi ten světle modrý kabátek! Naprosto skvělej!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx