Krásna s Priody.

By Simona Dubravova - nedeľa, októbra 29, 2017

Kedy viete, že značka naozaj stojí za to? Keď vyskúšate niekoľko produktov a všetky sú tak skvelé, že neviete, ktorý z nich je najlepší. Po niekoľkých mesiacoch som opäť testovala Priody a opäť môžem povedať len - zbožňujem túto kozmetiku!
Dnes sa pripravte na dlhšie čítanie, pretože mám pre vás kopu produktov, ktoré odporúčam všetkými desiatimi.
kozmetika PRIODY

S Priody už mám nejaké tie skúsenosti, takže si dovolím povedať, že už viem, že je to jedna z najlepších značiek kozmetiky s ktorou som sa stretla. Prvý článok som napísala ešte v apríli, nájdete ho na tomto odkaze - Kozmetika Priody, kde sa podrobnejšie dočítate, čo je to vlastne zač.





Začnem produktom, ktorý je pre mňa tým najviac TOP, a je ním Hyalurónové sérum s extraktom z uhorky a Aloe. Aplikácia séra je vemi jednoduchá aj vďaka gélovej konzistencii, ktorá príjemne chladí pokožku a ľahko sa na pleť aplikuje. Podľa návodu sa sérum aplikuje ráno a večer, pred nanesením krému a pre mňa sa táto činnosť stala mojím ránným aj večerným rituálom, na ktorý sa vždy veľmi teším.  

Aké vlastnosti a účinky má sérum?
Okrem príjemného chladivého zloženia, ktoré ráno prebudí pokožku tváre, má naozaj veľmi dobré hydratačné vlastnosti, ktoré doslova moju pleť rozmaznávajú. Sľubuje aj pružnejšiu a vypnutejšiu pleť, čo naozaj toto sérum splnilo. Extrakt z Aloe a výťažok z uhorky sa postarali aj o vyhladenie drobných jazvyčiek po akné, s ktorými som mala problém hlavne na sánke. 

Účinok tohto séra je naozaj citeľný aj vyditeľný, a na takýto luxus v podobe krásnej pokožky sa zvyká naozaj rýchlo.

Hyalurónové sérum s extraktom z uhorky a Aloe



Bez hydratačného krému ani na krok. Alebo lepšie povedané, bez dobrého hydratačného krému ani na krok. Ten je pre pokožku naozaj veľmi dôležitý, pretože sa stará o hydratáciu pleti počas celého dňa. Intenzívny hydratačný krém s 12 rastliními extraktmi a vitamínom C som už mala raz možnosť vyskúšať, a neváhala som ani sekundu a siahla som po ňom aj druhý krát. 

Tentoraz som ho používala v kombinácii s vyššie spomínaným sérom, a výsledok?  Hydratácia, rozžiarenenie pletí a pocit, že sa chcem svojej pleti stále dotýkať a hladkať ju - no jednoducho dokonalosť.

Krém obsahuje výťažok z 12-tich unikátnych rastlín, medzi ktorými je napríklad aj výťažok z Aloe. Neobsahuje žiadne parabeny, ftaláty a umelé farbivá a veľkou výhodou je, že je bez parfumácie - čo určite ocení nejedna z nás. 

Intenzívny hydratačný krém s 12 rastlyními extraktmi a vitamínom C



Priody má vo svojej ponuke kompletný rad výrobkov pre pleť a nájdete u nich naozaj všetko, čo potrebujete. Výnimkou nie je ani toto Pleťové čistiace tonikum, ktoré je nabité aktívnymi látkami. Dokáže odlíčiť dokonca aj make-up, no ja osobne ho používam predovšetkým ráno, ako základ pre nanášanie ďalších pleťových produktov - konkrétne séra a krému. 

Hydratuje pokožku hlavne vďaka Kyseline hyalurónovej, Aloe vera ale obsahuje napríklad aj výťažky z čučoriedky, javora, pomarančovej kôry, brusnice a výťažok z vŕby bielej. Takéto balenie vám vydrží dlho vďaka uzáveru, ktorý sa postará o to, aby dávkovanie bolo presné. Na vyčistenie pleti stačí naozaj malé množstvo tonika. Čo sa vône týka, je skôr taká nevtieravá, a po nanenesní na pleť ju ani necítite. Textúra je opäť skôr gélová a má jemne chladiace účinky. 

PRIODY Revitalizačné a čistiace pleťové tonikum

PRIODY Revitalizačné a čistiace pleťové tonikum


PRIODY Sérum s fytoceramidmi (10ml)

Ďalším sérom je Sérum s hamamelovým olejom, ktoré je zamerané na prevenciu pleti proti stranutiu. Je to v poradí moje 3 sérum, takže už môžem porovnávať, ktoré ako pôsobí na moju pleť. Pre mňa je najdôležitejšia hydratácia, ktorú určite tento produkt dodáva. Medzi jeho najlepšie vlastnosti patrí, napríklad, prevencia prvých vrások a redukcia jemných vrások a liniek, je vhodné aj pre citlivú pleť a pôsobí protizápalovo.

Textúra je veľmi príjemná, tiež skôr gélová a nanáša sa veľmi ľahko. Sérum sa nanáša na vyčistenú pleť, ráno a večer, pred nanesením krému. Pred prvým použitím je nutné si sérum poskladať, no nebojte sa, nejde o nič zložité. Návod nájdete aj v balení - treba odstrániť plastový uzáver - pomocou jazýčka a nasadiť kvapkátko. Funguje to podobne ako kvapky do nosa.

Sérum splnilo čo sľubovalo, nemám mu naozaj čo vytknúť.
Sérum s hamamelovým olejom

Sérum s hamamelovým olejom


Pleťové masky sú práve to, po čom siahnem, ak chcem svoju pleť čo najrýchlejšie nabiť energiou a hydratáciou. Nielenže to splní svoj účel, ale skvele sa pri tom zrelaxujem. Vyskúšala som tri masky a naozaj vám neviem povedať, ktorá z nich je najlepšia, pretože každá bola určená na niečo iné, no jedno majú spoločné - hydratácia. A tá im išla veľmi dobre! 

Masky sú z netkanej textílie, po vybalení sú vlhké a už pri prvom priložení som cítila, ako moja pleť začína absorbovať všetky látky, ktoré sú v nich obsiahnuté.

Je to taká "energetická bomba" alebo revitalizačný koktail, ktorý revitalizuje, hydratuje a vyživuje pleť. Obsahuje peptidy, kyselinu hyalurónovú, výťažky z uhorky, kolagén, kaviár a má vysoký obsah vitamínov.

Podporuje tvorbu kolagénu a elastínu v pleti. Krásne hydratuje a vyživuje pleť. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, peptidy a elastín. Je určená pre každý typ pleti.

Maska je určená pre partie brady a líc, je zdrojom energie, hydratuje, zjemňuje a detoxikuje pleť. 

PRIODY Pleťové masky

PRIODY Pleťové masky


Máte skúsenosť so značkou Priody? Ak by ste mali záujem, mám pre vás zľavový kód s 25% zľavou, pri nákupe stačí zadať PRITOP25. 
Celý sortiment produktov nájdete na PRIODY.SK, prípade lajkujte fb.com/PRIODY.sk a taktiež  fb.com/PRIODY.cz aby Vám neunikli žiadne novinky.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, kde bude čoskoro prebiehať súťaž o produkty PRIODY.

liveinfoxworld.blogspot.com

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Musím povedaț, že značku som ešte neskúšala ale čitala som samé dobré članky. Inak musím povedať že si nafotila krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hyalurónové sérum s extraktom z uhorky je aj moje naj :) jednoznačne zo všetkých, čo som mala možnosť vyskúšať najlepšie :)

    Terka Polak Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá naozaj dobre, hoci ja nejako extra veľmi kozmetiku neriešim :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já měla plátýnkovou masku a kávový peeling, ale to bylo už dřív, když se dělal ve sklenici. teď už jsou v uzavíratelných sáčcích :-) musím říci, že právě ta maska byla suprová!
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O značně slyším poprvé, tak jsem ráda, že jsi nám ji trochu představila :) Krásné fotky!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hydratační maska by se mi hodila, zrovna včera jsem doma bojovala s jednou od Oriflame (především s aplikací) :D a byla taky moc fajn, akorát se mi to úplně všude omatlalo. Zkušenost s touhle značkou ale nemám :)
    The Linheart

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuhle značku moc neznám, ale vypadá fakt super ♥ díky za tip , někdy po ní mrknu :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx