black & lace.

By Simona Dubravova - pondelok, septembra 18, 2017

Zaujímalo by ma, či aj Vás tak teší príchod jesene? Samozrejme, chýbajú mi tie teplé dni plné slnka, ale jeseň má predsa len niečo do seba. Verím, že nie som jediná, ktorá sa teší z tohto obdobia. Úprimne sa teším na dni s dobrou knihou a teplým čajom v ruke, obrkútená dekou. Celkom ma prekavupje, ako málo ľudí v si v dnešnej dobe ešte nájde čas na knihy. Pri knihe si viem oddýchnuť a zabudnúť na všetky povinnosti, ktoré ma čakajú. Na čo som si ale ešte nezvykla a zrejme ani nezvyknem sú digitálne čítačky kníh v tabletoch. Ak si mám knihu užiť, potrebujem ju mať fyzicky v ruke, otáčať stránky a cítiť jej vôňu... 

PS: Musiím reagovať na moje opuchnuté nôžky, ale snáď to, žienky, poznáte. Celodenné chodenie v opätkoch si vyberie svoju daň. :-)
black & lace
office pants, bag - primark | black heels - bershka | lace body - big boy | statement earrings - isperky.sk

Čo sa outftu týka, zvolila som moju obľúbenú čiernu. Kombinácia office nohavíc, ktoré pôsobia dosť striktne som zjemnila čipkovaným body a koženkou. Nemohol chýbať červený rúž, ktorý v celočiernom outfite pekne vynikne. Ak by Vás to zaujímalo, je to Avon Matný True Color - odtieň Red  Supreme.

black & lace

black & lace

black & lace

black & lace

black & lace

black & lace

black & lace

black & lace

Čítate knihy? Je vám jedno, či je kniha tlačená alebo je v digitálnej verzii? 
liveinfoxworld.blogspot.com

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Thanks a lot :D

    super trendy look my friend. black is always an amazing idea

    NEW DECOR POST | Prepare Your HOME FOR FALL.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post!Earrings are beautiful!
    Have a nice day!

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné náušnice, sú naozaj krásnym klenotom celého outfitu!

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tričko je krásne, no ja by som sa naň asi neodvážila. :D

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný outfit, moc ti to sluší :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit.:)
    Já čtu, dokonce mám doma asi 10 knih půjčených.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx