Ako byť štýlová a fit.

By Simona Dubravova - utorok, júla 18, 2017

Ako si dopomôcť k tomu, aby nás cvičenie bavilo? Rôzne videá, fotky ako motivácia k vysnívanej postave? Ja som ten typ človeka, ktorého ak niečo nebaví, proste to robiť nebude. Preto sa snažím nájsť všelijaké maličkosti, ktoré mi pomôžu k tomu, aby som sa na cvičenie tešila a robila to preto, lebo ma to baví a chcem to JA, nie preto, že musím. 
fitness outfits


 Dôležitou a kľúčovou časťou je jedálniček. Nie je nič lepšie, ako tešiť sa z prípravy jedál. Môžem Vám povedať, že ja som veľký milovník jedla a obmedzovanie sa - nebolo pre mňa. Stačí zvoliť správne potraviny, menšie porcie a pôjde to! 
fitness food

 Dnešný článok by som ale rada nasmerovala trošku iným smerom, a to - štýlové fitness oblečenie. Áno, aj vo fitnesscentre sa dá vyzerať štýlovo. Na trhu existuje nespočetné množstvo športových kolekcií, ktoré z cvičenia vo fitku spravia malú fashion show rovno pri cvičení. Ukážem Vám teda zopár tipov.  

Začneme spodným prádlom a šporotovými podprsenkami, ktoré by mali byť hlavne pohodlné. Medzi moje obľúbené patria tie od Calvin Klein a Nebbia. Spodné prádlo Calvin Klein nájdete na rôznych e-shopoch, kde majú široký výber rôznych značiek, prípadne lacnejšiu variantu krásnych športových podprseniek má v ponuke ja sheego.sk
fitness bra

fitness bra

fitness bra

 Legíny (leggings) volím skôr v zaujímavých vzoroch a farbách, ktoré celkový outfit pekne pozdvihnú. Tu sa nemusíte báť, že by Vám niečo neladilo a môžte sa smelo vyhrať s kombinovaním. Nemusíte pozerať len na značku, ale skôr z čoho sú legíny vyrobené a na ich celkový vzhľad a hlavne funkčnosť. Dá sa zohnať veľmi veľa kvalitných a zaujímavých legín, ktoré nestoja veľa peňazí. Obrovský výber nájdete na najleginy.sk
fitness leggings
fitness leggings

 Botasky. Veľmi dôležitá súčasť, nielen z celkového fashion hľadiska - ale predovšetkým z toho zdravotného. Kvalitná obuv je základ. Tu by som volila skôr tie overené značky, a išla na istotu. Na trhu je veľa modelov v zaujímavých prevedeniach. Ja obľubujem tie od Adidas alebo Nike. A čo vy? 
sportwear
Zdroje obrázkov - pinterest.com
Čo je Vašou motiváciou pri cvičení? Zaujali vás nejaké tipy, prípadne aké sú vaše obľúbené značky?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Krásné a inspirativní obrázky. Ráda se inspiruji fotkami jídla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Calvin Klein spodné prádlo je najpohodlnejšie! Super inšpiratívny článok Simi <3
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suhlasim ze lepsie sa cvici v obleceni v ktorom sa citim sebavedomo, viac to motivuje :) dakujem za inspiraciu na krasne leginy!
    Hippocratestoldmeto.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty outfity jsou boží! hlavně ty komplety. Mě osobně motivuje nejvíce moje osobní vnitřní cosi, co mi dává energii a chuť ke cvičení a zkrátka mě to baví a ani se k tomu kolikrát nemusím nutit, což je velká výhoda. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já na cvičení miluju to, že můžu vypnout a soustředit se jenom na sebe, takže zapomenu na všechny problémy a starosti. A ten dobrej pocit po cvičení je prostě krásnej.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx