baby pink.

By Simona Dubravova - nedeľa, mája 28, 2017

Z každej strany čítame, ako máme vyzerať, ako sa máme správať a čo nosiť. Brať to ako malú pomoc je fajn, ale ak to berieme moc vážne, nastáva problém. Prečo by sa mal niekto oblikeať alebo vyzerať tak, ako mu to káže internet? Dnešná doba je iba klam, za ktorý sa schovávame. Načo? Aby sme sa cítili lepšie či aby sme si zdvihli sebavedomie? Každá z nás je jedinčená a je dôležité, aby sme boli spokojné samé so sebou. Ak budeš mať rada samú seba, až potom ťa tak začne brať aj okolie. Obleč si čo chceš, ak sa v tom TY cítiš dobre. 
baby pink

nude heels - topankovo | bag - carpisa 

baby pink

Tieto púdrové šaty ste už raz videli v kombinácii s čiernou. Tentoraz som volila skor nude farby. Béžové lodičky, ktoré zbožnujem - opticky predĺžia nôžky a vyzerajú perfektne. Veľmi rada nosím zaujímavé okuliare, ktoré oživia celkový look. S týmito sa mi to myslím podarilo.

baby pink

baby pink

baby pink

baby pinkbaby pink


baby pink


baby pink

baby pink

baby pink

Fotky sú fotené kúsok od Bratislavy, v dedinke Kuchyňa. Vodná nádrž sa volá Bobria hrádza a je to tam nádherne! Určite odporúčam na víkednový výlet a ak Vám môžem poradiť, vyberte sa tam pozrieť západ slnka. 

Užívajte deň a prajem Vám úspešný nový pracovný týždeň.

  • Share:

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Your baby pink dress is so super lovely!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalá! :) krásne šaty a veľmi pekné fotky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jako celkový outfit to na mě působí pěkně. Ale samostatně se mi nelíbí kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si myslím, že sa teraz už menej rieši, čo si kto oblieka, lebo sa vážne nosí všetko... móda sa vracia, opakuje, mení..a veru..každý nech si nosí, čo sa mu páči :) Inak nádherný outfit a fotky :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je hodně povedený outfit! :) Šaty jsou pěkné a sedí ti.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný outfit a ještě krásnější místo, kde byl nafocený ♥ Je to kouzelný :) Jinak s úvodem naprosto souhlasím, každý by měl nosit to, v čem se cítí dobře :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný look!! <3 Na Bobrej Hrádzi som už bola, v Kuchyni totiž bývajú priateľovi rodičia, ale nedávno mi niekto hovoril, že ju búrajú, resp. že už je zbúraná. Ale podľa fotiek teda vyzerá, že stojí! :D

    www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3 Vyzerá to, že ju teda búrajú, ja som bola v domnení, že ju len prerábajú, pretože 3/4 hrádze naozaj chýbalo :) myslím, že je to veľká škoda, ak ju odstránia, je to tam naozaj kúzelné. ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  8. pekné napísané a pekné okuliarky - svedčia ti :)


    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc povedené fotky :-) růžovou mám v poslední době moc ráda. Když jsem byla mladší, tak jsem ji nemusela, ale paradoxně čím jsem starší, tím více po ní koukám :-)

    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takýto odtieň ružovej mám momentálne najradšej :) Krásny outfit a škoda teda, ak to tam búrajú, chystala som sa tam ísť pozrieť, na fotkách to vyzerá krásne!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx